Wątpliwości klientów przy zakupie używanych samochodów
Wielu klientów obawia się, że deklaracje sprzedawców nie zawsze odzwierciedlają rzeczywisty stan pojazdu. Często spotykają się z obietnicami bez pokrycia, co rodzi nieufność i ostrożność przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Dlatego właśnie mój slogan brzmi: „liczą się fakty, nie obietnice”.
Skąd takie hasło? Ponieważ nie jestem jednym z wielu. Mam własną politykę sprzedaży. Oferuję samochody, którymi sam chciałbym jeździć. Na niniejszej stronie pokazuję swoje podejście i dzielę się wskazówkami, na co zwracać uwagę przy wyborze używanego auta. Ważne są tylko twarde fakty.
Polityka sprzedaży Premo Motors
W Premo Motors stawiamy na pełną transparentność i rzetelność. Nasze podejście opiera się na dostarczaniu klientom wszystkich niezbędnych informacji oraz gwarancji, które potwierdzają jakość oferowanych pojazdów.
Zwracam koszty przeglądu w ASO oraz dojazdu, jeżeli mój opis w ogłoszeniu (przebieg, historia pojazdu itp.) nie pokrywa się z prawdą.
Udostępniam tylko weryfikowalne opinie. Anonimy są nic niewarte. Wszystkie oceny klientów, które znajdziesz na mojej stronie, pochodzą bezpośrednio z kont społecznościowych klientów. Do każdej dołączone jest zdjęcie, na którym widać kupującego lub członka jego rodziny (jeśli on sam nie ma konta na Facebooku).
Większość aut sprawdzam w autoryzowanych serwisach. Sama ekspertyza Dekra, którą zwykle otrzymuje się z pojazdem, to bardzo mało. Tak naprawdę niewiele mówi o stanie technicznym. Przeczytaj więcej tutaj.
Przebiegi są odnotowane na wszystkich fakturach oraz dokumentacji serwisowej.
Wystawiam certyfikat wiarygodności z informacjami, że samochód nie posiada wad ukrytych, jest moją własnością oraz podany przebieg jest prawdziwy. Taka sama informacja może widnieć na fakturze.
Czy wielu sprzedawców używanych samochodów może powiedzieć to samo? Podawanie tak szczegółowych informacji nie jest standardem w branży, choć sądzę, że powinno się nim stać. Czym więcej wiesz o samochodzie, tym bardziej będziesz usatysfakcjonowany z zakupu. Dlaczego tak zależy mi na jakości? Ponieważ działam sam, wszystkiego doglądam osobiście i za jakość ręczę własnym nazwiskiem. Chcę, by moi klienci kojarzyli je jak najlepiej – z faktami, nie obietnicami.
Zachęcamy do lektury naszych artykułów:
- Dlaczego warto analizować raporty historii pojazdów i ekspertyzy przed zakupem auta?
- Rezerwacje samochodów używanych – historie z życia wzięte i praktyczne porady
- Tańszy używany samochód – dlaczego warto dokładnie sprawdzić stan techniczny przed zakupem?
- Liczą się fakty, nie obietnice – dlaczego transparentność przy sprzedaży samochodów używanych jest kluczowa?
- Dlaczego pełna dokumentacja samochodu używanego jest kluczowa przy zakupie?
- Kiedy samochód używany jest wart swojej ceny?
- Różnice między samochodem bezwypadkowym a bezkolizyjnym – na co zwracać uwagę w ogłoszeniach?
- 6 kluczowych cech wyróżniających Premo Motors na rynku samochodów używanych
- Gwarancje w sprzedaży samochodów używanych – jak odróżnić fakty od obietnic?
- Premo Quality – Nasze podejście do jakości i obsługi klienta w sprzedaży samochodów używanych
- 8 kluczowych wskazówek przy zakupie samochodu używanego – poradnik dla kupujących
- 3 główne powody braku zaufania do sprzedawców samochodów używanych
- Dlaczego samochody poleasingowe to lepszy wybór niż inne auta używane
- O firmie Premo Motors - Nasza misja i wartości